Søsætning april 2022

 Følgende datoer er afsat til søsætning i april 2022:

onsdag 13, onsdag 20, torsdag 21, tirsdag 26 og lørdag 30 april +
tirsdag 3 maj.

Alle søsætningerne vil blive foretaget af Kenneth.

På grund af stigende omkostninger stiger prisen for søsætning med 50,00 kr. pr. båd.

Er der spørgsmål til oversigten, ret henvendelse til havnekontoret eller mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Se søsætningen her: Søsætning både 2022.
Siden sidst rettet den 28. april 2022.

Ved søsætningen: Husk havnefogeden skal se ansvarsforsikringen. 

Husk!

  • Der begyndes hver dag kl. 0730.
  • Varighed pr. båd ca. 20-25 min.
  • Bådene skal løbende være klar til søsætningen
  • Der skal være 2 personer til hjælp ved søsætningen.
  • Husk også at stativerne / trailerne skal være forsynet med medlemsnr. og gør det allerede nu.

 

 

 

 

Julen 2021

Havnekontoret har lukket i perioden fra 24 dec. 2021 til 3. jan. 2022.

Samtidig ønsker bestyrelsen alle en glædelig jul og et godt nytår.

Optagning af både oktober 2021

Datoerne for optagning er nu på plads.

Den tirsdag d. 5, onsdag d. 6, tirsdag d. 12, torsdag d. 14, tirsdag d. 19 og lørdag d. 23 oktober.
Alle dage vil optagningen blive foretaget af Kenneth.
På grund af stigende omkostninger stiger prisen for optagning med 50,00 kr. pr. båd.

Er der spørgsmål til oversigten, ret henvendelse til havnekontoret eller mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Se optagningen her: Optagning oktober 2021.
Oversigten sidst rettet den 15. okt. 2021.

Husk!

  • Der begyndes hver dag kl. 0730.
  • Varighed pr. båd ca.30 min.
  • Bådene skal løbende være klar til optagning.
  • Der skal være 2 personer til hjælp ved optagningen.
  • Husk også at stativerne skal være forsynet med medlemsnr..

Dialogmøder 2021 / 22

Dialogmøder 2021/22

Vil du i dialog med havnebestyrelsen?

Havnebestyrelsen vil gerne opfordre til dialog med havnens brugere. Kom med ris og ros- forslag til forandringer / forbedringer – nye ideer m.m.
Vi vil derfor holde dialogmøder på havnekontoret den 3. mandag i følgende måneder, fra kl. 17,30-18,30.

Her vil der altid være mindst 2 havnebestyrelsesmedlemmer til stede.

Kom og få en snak.

Mandag 21. juni 2021

Mandag 23. august 2021

Mandag 20. september 2021

Mandag 18. oktober 2021

Mandag 21. marts 2022

Mandag 25. april 2022

 

Søsætning april 2021

Følgende datoer er afsat til søsætning i april 2021:

13, 14, 15, 22, 24 og 28 april.

Alle søsætningerne vil blive foretaget af Kenneth.

Er der spørgsmål til oversigten, ret henvendelse til havnekontoret eller mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Se oversigten her: Søsætning april 2021.
Listen sidst rettet 27. april 2021.

Husk!

  • Der begyndes hver dag kl. 0730.
  • Varighed pr. båd ca. 20-25 min.
  • Bådene skal løbende være klar til søsætningen
  • Der skal være 2 personer til hjælp ved søsætningen.
  • Husk også at stativerne / trailerne skal være forsynet med medlemsnr. og gør det allerede nu.

 

 

Vagtordningen 2021.

Vagtordningen fortsætter uændret i 2021.

Nye regler for bundmaling og opsamling af afskrab fra både.

Fra 2021 træder nye regler i kraft for ovennævnte, der følges op af strafansvar for den enkelte bådejer. Der må kun bruges nye godkendte typer bundmaling.
Spørg forhandleren og følg instruktionen på emballagen.

- Når bådene kommer op fjernes og opsamles løse flager inden afvaskningen.

- Ved behov for fjernelse af gammel bundmaling bruges vakum-skarber til støvsuger eller
  slibemaskine med sug. Alternativt læg en presenning under båden ved afskrab i stille vejr.

- Affald opsamles og afleveres i havnens miljøcontainer.

Læs mere om ovennævnte på miljøstyrelsens hjemmeside vedr. bundmaling. Mst.dk/bundmaling

Optagning både oktober 2020.

Datoerne for optagning er nu på plads.

Den 13, 14, 21, 22 24 og 30 oktober.
Alle dage vil optagningen blive foretaget af Kenneth.

Er der spørgsmål til oversigten, ret henvendelse til havnekontoret eller mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Oversigten er sidst rettet den 22. oktober 2020.
Se oversigten her: oktober 2020.

Husk!

  • Der begyndes hver dag kl. 0730.
  • Varighed pr. båd ca.30 min.
  • Bådene skal løbende være klar til optagning.
  • Der skal være 2 personer til hjælp ved optagningen.
  • Husk også at stativerne skal være forsynet med medlemsnr..

Toiletter - bomnøgler

Bomnøgle til toiletter.

Fra den 25. august 2020 skal man bruge bomnøglen for at benytte
toilettet.

 

Der forefindes kommunale toiletter på havnen.

 

 

Til alle indehavere af bomnøgler.

 

Vores bomnøglesystem er blevet opdateret. Det resulterer i, at alle brugere bliver inddelt i grupper

f.eks. forretningsdrivende, fiskere, sejlere, joller m.m.

 

Bomnøgler sælges fremover kun til personer med båd, joller, erhverv, leverandører m.m.

 

Du vil kunne risikere, at din bomnøgle ikke virker.

 

Henvend dig i givet fald til havnefogeden.

 

Havnebestyrelsen.

 

Flere artikler ...